Wysyłanie faktur na zdefiniowany adres e-mail jest chwilowo niedostępne. Do czasu ukończenia prac nad przywróceniem funkcjonalności zachęcamy do korzystania z pozostałych rozwiązań. Szczegóły dotyczące innych sposobów wgrywania faktur znajdują się w artykule Sposoby przekazania faktur kosztowych w formie elektronicznej.


Skany faktur kosztowych można przekazywać do systemu poprzez wysłanie na uprzednio zdefiniowany adres e- mail. Istnieją dwie możliwości skonfigurowania adresu mailowego w systemie:


1. Po zalogowaniu do systemu należy przejść do zakładki Ustawienia/Email do przesyłania skanów i utworzyć adres e-mail.


2. W zakładce Moje Koszty/INBOX lub Moja Księgowość/INBOX należy wybrać przycisk skonfiguruj e-mail do przesyłania faktur pdf. 


W polu e-mail do skanów proszę wpisać dowolny fragment tekstu. Po kliknięciu przycisku Zapisz system doda do utworzonego tekstu ciąg znaków, aby adres był unikalny. W celu skopiowania adresu e-mail należy wybrać szarą ikonę dokumentów, znajdującą się na prawo od wpisanego adresu. 



W zakładce Moje koszty/INBOX należy wybrać pozycje Wyślij fakturę na maila



Wszystkie faktury w formacie PDF przesyłane z prywatnej skrzynki na zdefiniowany adres trafią do zakładki Moje koszty/INBOX.