Aktualizacja systemu 05.01.2023

Dzień dobry, 


Uprzejmie informujemy, że w dniu 05.01.2023 miała miejsce aktualizacja systemu mOrganizer Finansów. Poniżej przedstawiamy listę wprowadzonych zmian: 


  1. Możliwość włączenia podglądu dokumentu w formacie pdf

  2. Pobranie pliku JPK_V7 w formacie pdf. 

  3. Aktualizacja deklaracji ZUS DRA. Szczegóły dotyczące zmian zostały opisane w artykule Aktualizacja dotycząca ZUS DRA.

  4. Dodanie zestawienia rocznego dla ewidencji przychodów.

  5. Wysyłka faktur sprzedaży do wielu odbiorców

  6. Asynchroniczne dodawanie kontrahenta.


Dodatkowo istniejące funkcjonalności zostały usprawnione o następujące elementy: 

  1. Zmodyfikowanie treść e-maila o przekroczeniu limitu do kasy fiskalnej (w mailu wskazana jest firma, której komunikat dotyczy).

  2. Dodanie skrótów typów transakcji oraz wybieranie więcej niż 1 kodu GTU i typu transakcji na dokumencie.

  3. Możliwość wyłączenia powiadomienia mailowego o wgrywanych dokumentach do INBOX.

  4. Wyłączenie automatycznej wysyłki deklaracji VAT-UE, VAT-8 oraz VAT-9M w momencie zatwierdzenia dokumentu.

  5. Wprowadzenie dokumentów do nieaktywnych miesięcy.


Pozdrawiamy,

Zespół OSCBR


Witam 

proszę o podpowiedz gdzie mogę wyłączyć powiadomienia o wgrywanych dokumentach do INBOX.?

Z  góry dziękuję 

Dzień dobry, 


W celu wyłączenia powiadomień należy zalogować się na podgląd konta wybranej firmy, następnie przejść do Ustawień i odnaleźć Ustawienia powiadomień. Przy parametrach dotyczących powiadomień o wgranych skanach należy przesunąć suwa a lewą stronę. 


Pozdrawiamy serdecznie, 

Zespół OSCBR

Connexion ou Inscription pour poster un commentaire