Po przejściu do zakładki Klienci/Lista klientów należy wybrać przycisk Dodaj klienta,
wówczas pojawi się formularz, należy wykonać następujące czynności:
- Wpisać NIP klienta, wówczas System zaczyta dane z GUSu
- Dodać numer telefonu oraz adres mailowy klienta jeśli dane te nie podstawiły się automatycznie
- Ustawić właściwy pakiet dla danego klienta
- Wprowadzone dane należy zapisać wybierając przycisk Zapisz na dole strony
Po wykonaniu tych czynności utworzona zostanie firma, która nie jest zintegrowana z kontem w mBanku:
Księgowa ma możliwość zalogowania się po kliknięciu w strzałkę, jednak na koncie nie będzie widoczna zakładka Asystent Finansowy, Monitoring płatności, Moje koszty/Rozlicz faktury kosztowe z zapłatami pojawi się następujący komunikat:
Klient z kolei nie ma możliwości zalogowania się do mKsiegowości, dopiero jak założy konto w mBanku będzie miał dostęp do konta w mKsiegowości, wówczas Księgowa będzie miała również dostęp do zakładki Asystent Finansowy, Monitoring płatności, Moje koszty/Rozlicz faktury kosztowe z zapłatami