• Najczęstszym powodem dlaczego klienci nie wyświetlają się w zakładce Klienci / Obsługa klientów / Stan obsługi firm jest brak zmienionego typu obsługi na pakiet Komfort. Aby tego dokonać należy zalogować się na konto klienta i wejść w Ustawienia (zębate koło w prawym górnym rogu ekranu) i kliknąć suwak przy pozycji mKsięgowość.


    Zmieniony abonament będzie widoczny na koncie klienta oraz widoczny w zakładce Klienci / Klienci / Lista klientów.


     
  • Kolejnym powodem braku widocznych klientów w zakładce Klienci / Obsługa klientów / Stan obsługi firm jest zaznaczona opcja w filtrach Tylko moje w przypadku braku przypisanych klientów do pracownika. Po odznaczeniu opcji Tylko moje zostaną wyświetlone wszystkie firmy.


  • Innym powodem może być brak odświeżenia danych w zakładce Klienci/ Obsługa klientów/ Stan obsługi firm. Po odświeżeniu danych będą widoczni klienci w tej zakładce.