W dniu 04.07.2024 miała miejsce aktualizacja systemu, podczas której zostały wprowadzone następujące funkcjonalności:
Aktualizacja pulpitu kontrolnego Księgowej Prowadzącej.
Wprowadzenie trzech sekcji dotyczących terminowości rozliczeń:
Terminowe rozliczenie - zielona ikona,
Przewidywane opóźnienie - pomarańczowa ikona,
Nieterminowe rozliczanie - czerwona ikona.
Przy każdym statusie jest dostępna informacja o pozostałym czasie do końca terminowego rozliczenia firm;
Wprowadzono możliwość oznaczenia użytkownika BR jako właściciela.
Biura z OSCBR otrzymały możliwość oznaczenia użytkownika BR jako właściciela. Po takim oznaczeniu użytkownik będzie otrzymywał e-maile skierowane do właściciela BR;
Dodano funkcjonalność OmniSearch z poziomu biura rachunkowego;
Rozbudowano funkcjonalność OmniSearch - została udostępniona z poziomu biura rachunkowego w celu wspomagania użytkowników w poruszaniu się po systemie;
Pobieranie potwierdzenia ZUS DRA
Udostępniono funkcjonalność pobierania potwierdzenia ZUS DRA z systemu;
Przywrócenie ręcznego odświeżania statusu ZUS DRA;
Usprawniono pracę z dokumentami,
Wykonanie czynności na dokumencie nie powoduje przeniesienia na pierwszą stronę listy;Zmiana nazwy nadawcy wiadomości SMS - cDirector.