W dniu 04.07.2024 miała miejsce aktualizacja systemu, podczas której zostały wprowadzone następujące funkcjonalności:


  1. Aktualizacja pulpitu kontrolnego Księgowej Prowadzącej.

    Wprowadzenie trzech sekcji dotyczących terminowości rozliczeń:

  • Terminowe rozliczenie - zielona ikona,

  • Przewidywane opóźnienie - pomarańczowa ikona,

  • Nieterminowe rozliczanie - czerwona ikona.

    Przy każdym statusie jest dostępna informacja o pozostałym czasie do końca terminowego rozliczenia firm; 

  1. Wprowadzono możliwość oznaczenia użytkownika BR jako właściciela.

    Biura z OSCBR otrzymały możliwość oznaczenia użytkownika BR jako właściciela. Po takim oznaczeniu użytkownik będzie otrzymywał e-maile skierowane do właściciela BR;

  1. Dodano funkcjonalność OmniSearch z poziomu biura rachunkowego;

    Rozbudowano funkcjonalność OmniSearch - została udostępniona z poziomu biura rachunkowego w celu wspomagania użytkowników w poruszaniu się po systemie; 

  1. Pobieranie potwierdzenia ZUS DRA

Udostępniono funkcjonalność pobierania potwierdzenia ZUS DRA z systemu;

  1. Przywrócenie ręcznego odświeżania statusu ZUS DRA;

  2. Usprawniono pracę z dokumentami,
    Wykonanie czynności na dokumencie nie powoduje przeniesienia na pierwszą stronę listy;

  3. Zmiana nazwy nadawcy wiadomości SMS - cDirector.