FAQ

Często zadawane pytania

Co jeśli Klient po tym okresie nie zdecyduje się na żaden z dodatkowo płatnych pakietów?
Klient po zakończeniu bezpłatnego okresu próbnego modułów mOrganizera Finansów będzie miał możliwość zdecydowania się na zakup pakietu płatnego. Opcja dostę...
czw, 24 mar, 2022 o 2:47 PO POŁUDNIU
Aktywacja profilu zaufanego w mBanku
Aby założyć/aktywować profil zaufany w mBanku należy zana konto firmowe, następnie przejść do zakładki Finanse / Usługi / e-Urząd - Profil Zaufany i postępo...
pt, 2 Kwi, 2021 o 12:20 PO POŁUDNIU
Co powinienem zrobić w razie problemów z aktywacją usługi?
W przypadku problemów z aktywacją usługi, skontaktuj się z Działem Pomocy Technicznej dostępnym pod numerem 22 100 50 60 dostępnym w godz. 9-17 od poniedzia...
czw, 18 mar, 2021 o 1:55 PO POŁUDNIU
Jak skontaktować się z CashDirector?
Kontakt z CashDirector można nawiązać telefonicznie pod numerem (22) 100 50 60, od poniedziałku do piątku, w godzinach 9-17 lub mailowo pod adresem mbank@ca...
pt, 2 Kwi, 2021 o 1:32 PO POŁUDNIU
Jak mogę przejść z serwisu transakcyjnego mBanku do systemu księgowego?
Przełączenie się z bankowości do księgowości jest bardzo łatwe i nie wymaga dodatkowego logowania, utrzymanie sesji bankowej i wymiana danych między serwisa...
czw, 18 mar, 2021 o 3:44 PO POŁUDNIU
Jakie są główne korzyści dla przedsiębiorców z korzystania z mOrganizera Finansów?
Dzięki systemowi mOrganizer Finansów Klient może posiadać kontrolę nad swoimi finansami i w jednym miejscu nimi zarządzać. System automatycznie przygotowuje...
czw, 18 mar, 2021 o 3:56 PO POŁUDNIU
Co jeżeli prowadzę 2 działalności?
Usługa aktywowana jest dla jednej działalności. Jeśli masz dwie firmy – dla każdej musisz oddzielnie aktywować usługę. Nie ma możliwości obsługi dwóch firm ...
czw, 18 mar, 2021 o 2:19 PO POŁUDNIU
Po czym poznam, które przelewy dodała do koszyka płatności księgowa?
Przelewy, które doda do koszyka płatności księgowa (przy pakietach mKsięgowość Komfort, Premium) są oznaczone w koszyku ikonką księgowej. Księgowa (zatrudni...
czw, 18 mar, 2021 o 2:21 PO POŁUDNIU
Czym jest szybka faktura?
Jest to udogodnienie, które pozwoli Ci wystawić faktury Twoim kontrahentom w trzech szybkich krokach. Szybką fakturę można wystawić w zakładce Start. W wysz...
czw, 18 mar, 2021 o 3:51 PO POŁUDNIU
Jak złożyć reklamację lub dyspozycję?
Problemy można zgłaszać osobiście w placówkach mBanku, kontaktując się z Bankiem poprzez mLinię na numer 801 300 800, mailowo na adres [email protected], pop...
czw, 18 mar, 2021 o 3:40 PO POŁUDNIU