FAQ

Często zadawane pytania

Co jeżeli prowadzę 2 działalności?
Usługa aktywowana jest dla jednej działalności. Jeśli masz dwie firmy – dla każdej musisz oddzielnie aktywować usługę. Nie ma możliwości obsługi dwóch firm ...
czw, 18 mar, 2021 at 2:19 PO POŁUDNIU
Jak wygląda zmiana właściciela do rachunku i czy oznacza to automatyczne dodanie go do usługi mKsięgowość?
Nowy właściciel  może zgłosić się samodzielnie poprzez złożenie wniosku dostępnego w pasażu w systemie transakcyjnym banku, na mlinii, w placówce lub w serw...
czw, 18 mar, 2021 at 2:19 PO POŁUDNIU
Czy moje dane są bezpieczne?
Twoje dane są w pełni bezpieczne. W trakcie uruchamiania usługi mKsięgowość konieczne jest pisemne wyrażenie zgody na przekazywanie danych, m.in. na temat p...
czw, 18 mar, 2021 at 2:20 PO POŁUDNIU
Po czym poznam, które przelewy dodała do koszyka płatności księgowa?
Przelewy, które doda do koszyka płatności księgowa (przy pakietach mKsięgowość Komfort, Premium) są oznaczone w koszyku ikonką księgowej. Księgowa (zatrudni...
czw, 18 mar, 2021 at 2:21 PO POŁUDNIU
Kiedy mogę korzystać z usługi mKsięgowości?
Usługa jest dostępna w serwisie transakcyjnym mBanku 24h, 7 dni w tygodniu.
czw, 18 mar, 2021 at 2:22 PO POŁUDNIU
Jakie są główne korzyści dla przedsiębiorców z korzystania z mOrganizera Finansów?
Dzięki systemowi mOrganizer Finansów Klient może posiadać kontrolę nad swoimi finansami i w jednym miejscu nimi zarządzać. System automatycznie przygotowuje...
czw, 18 mar, 2021 at 3:56 PO POŁUDNIU
Czym jest szybka faktura?
Jest to udogodnienie, które pozwoli Ci wystawić faktury Twoim kontrahentom w trzech szybkich krokach. Szybką fakturę można wystawić w zakładce Start. W wysz...
czw, 18 mar, 2021 at 3:51 PO POŁUDNIU
Co jeśli Klient po tym okresie nie zdecyduje się na żaden z dodatkowo płatnychpakietów?
Klient po zakończeniu bezpłatnego okresu próbnego modułów mOrganizera Finansów będzie miał możliwość zdecydowania się na zakup pakietu płatnego. Opcja dostę...
czw, 18 mar, 2021 at 3:37 PO POŁUDNIU
Jak mogę przejść z serwisu transakcyjnego mBanku do systemu księgowego?
Przełączenie się z bankowości do księgowości jest bardzo łatwe i nie wymaga dodatkowego logowania, utrzymanie sesji bankowej i wymiana danych między serwisa...
czw, 18 mar, 2021 at 3:44 PO POŁUDNIU
Jak złożyć reklamację lub dyspozycję?
Problemy można zgłaszać osobiście w placówkach mBanku, kontaktując się z Bankiem poprzez mLinię na numer 801 300 800, mailowo na adres [email protected], pop...
czw, 18 mar, 2021 at 3:40 PO POŁUDNIU