FAQ

Często zadawane pytania

Jak wygląda zmiana właściciela do rachunku i czy oznacza to automatyczne dodanie go do usługi mKsięgowość?
Nowy właściciel  może zgłosić się samodzielnie poprzez złożenie wniosku dostępnego w pasażu w systemie transakcyjnym banku, na mlinii, w placówce lub w serw...
czw, 18 mar, 2021 o 2:19 PO POŁUDNIU
Czy moje dane są bezpieczne?
Twoje dane są w pełni bezpieczne. W trakcie uruchamiania usługi mKsięgowość konieczne jest pisemne wyrażenie zgody na przekazywanie danych, m.in. na temat p...
czw, 18 mar, 2021 o 2:20 PO POŁUDNIU
Kiedy mogę korzystać z usługi mKsięgowości?
Usługa jest dostępna w serwisie transakcyjnym mBanku 24h, 7 dni w tygodniu.
czw, 18 mar, 2021 o 2:22 PO POŁUDNIU
Gdzie mogę zmienić dane (osobowe/firmowe) w księgowości?
W Systemie dane dotyczące bezpośrednio firmy zaktualizować można w zakładce Ustawienia/ Firma Jedyną daną, której Użytkownik samodzielnie nie będzie w st...
pon, 6 Cze, 2022 o 12:03 PO POŁUDNIU
Jak zmiana formy prawnej wpłynie na moje korzystanie z mKsięgowości?
O zmianie formy prawnej powinieneś poinformować zarówno mBank, jak i CashDirector. Uaktualnienia informacji w mBanku musisz dokonać bezpośrednio w placówce,...
czw, 18 mar, 2021 o 3:27 PO POŁUDNIU
Jak długo wysyła się plik JPK_V7 ?
Wysyłanie plików JPK z systemu zazwyczaj trwa kilka minut, jednak status wysyłki w systemie zostanie zmieniony na "wysłany" dopiero po przyjęciu p...
pt, 2 Kwi, 2021 o 1:07 PO POŁUDNIU
Jak zmienić adres e-mail do wysyłki faktur?
Zmianę adresu e-mail do wysyłki faktur, min. za usługi CashDirector należy dokonać w zakładce Ustawienia/Firma w sekcji Dane osób kontaktowych. Po wprowadze...
czw, 29 Cze, 2023 o 3:08 PO POŁUDNIU
Jak skontaktować się z Ekspertem księgowym?
Użytkownicy systemu mOrganizer Finansów mają możliwość skorzystania z bezpłatnej porady Eksperta księgowego. Szczegółowy zakres kompetencji znajduje się ...
czw, 29 Cze, 2023 o 2:43 PO POŁUDNIU