FAQ

Często zadawane pytania

Gdzie mogę zmienić dane (osobowe/firmowe) w księgowości?
Uaktualnienia informacji należy dokonać bezpośrednio systemie w zakładce Ustawienia. W celu uzyskania szczegółowej instrukcji możesz skontaktować się z Cash...
czw, 18 mar, 2021 at 3:31 PO POŁUDNIU
Jak zmiana formy prawnej wpłynie na moje korzystanie z mKsięgowości?
O zmianie formy prawnej powinieneś poinformować zarówno mBank, jak i CashDirector. Uaktualnienia informacji w mBanku musisz dokonać bezpośrednio w placówce,...
czw, 18 mar, 2021 at 3:27 PO POŁUDNIU
Jak skontaktować się z CashDirector?
Kontakt z CashDirector można nawiązać telefonicznie pod numerem (22) 100 50 60, od poniedziałku do piątku, w godzinach 9-17 lub mailowo pod adresem [email protected]
pt, 2 Kwi, 2021 at 1:32 PO POŁUDNIU
Jak długo wysyła się plik JPK_V7 ?
Wysyłanie plików JPK z systemu zazwyczaj trwa kilka minut, jednak status wysyłki w systemie zostanie zmieniony na "wysłany" dopiero po przyjęciu p...
pt, 2 Kwi, 2021 at 1:07 PO POŁUDNIU
Aktywacja profilu zaufanego w mBanku
Aby założyć/aktywować profil zaufany w mBanku należy zana konto firmowe, następnie przejść do zakładki Finanse / Usługi / e-Urząd - Profil Zaufany i postępo...
pt, 2 Kwi, 2021 at 12:20 PO POŁUDNIU
Jak wyłączyć mOrganizer Finansów ?
W celu wyłączenia mOrganizera Finansów należy : 1. Zalogować się do systemu przechodząc do Mój biznes, 2. Przejść do Ustawienia, 3. Kliknąć na suwak,...
pt, 2 Kwi, 2021 at 12:08 PO POŁUDNIU