Do grupy uprawnień dostęp mają jedynie administratorzy Biur Rachunkowych. W celu dodania nowej grupy uprawnień należy przejść do zakładki na module biura Biuro rachunkowe/Grupy uprawnień/Dodaj grupę uprawnień:



Zostanie otworzony panel służący  nadaniu uprawnień Użytkownikom oraz firmom.



Z lewej strony wyświetlani są dostępni Użytkownicy możliwi do wyboru i nadania uprawnień. Kliknięcie na danego Użytkownika spowoduje dodanie go do grupy, a ponowne kliknięcie jego usunięcie.


Sytuacja jest analogiczna w przypadku firm:



W następnym kroku możliwe będzie nadanie uprawnień dla grupy wyszukując je w panelu Profilu uprawnień/Uzupełnij danymi z profilu uprawnień.



Możliwe do wyboru są uprawnienia księgowej prowadzącej i asystentki. Jeśli użytkownik ma mieć dostęp do wszystkich firm z pełnymi uprawnieniami należy dodać go do grupy Administratorzy.



Wprowadzone dane należy zapisać.