Klient przed rezygnacją usługi zobowiązany jest samodzielnie pobrać sobie wszystkie dokumenty z systemu. Dostęp do Pakietu oraz do danych po skorzystaniu przez Użytkownika z funkcji Zrezygnuj z Usługi zostanie zablokowany, a dane zostaną bezpowrotnie usunięte. W przypadku posiadania pakietu KOMFORT bądź PREMIUM klient powinien zadzwonić na infolinię CashDirector.

Aby zrezygnować z usługi w przypadku posiadania pakietu mOrganizer finansów klient powinien samodzielnie:


•    przejść do zakładki Finanse /Fakturowanie/Lista faktur a następnie Ustawienia (prawy górny róg

ekranu -Obraz zawierający jasne, kuchenka 
Opis wygenerowany automatycznie)
•    wybrać przycisk Zrezygnuj z usługi



  • zapoznać się z treścią komunikatu



  • oznaczyć potwierdzenie rezygnacji z usługi



  • kliknąć w przycisk  wyślij kod
  • wpisać kod, który klient otrzyma drogą SMS
  • potwierdzić rezygnację z usługi wpisując kod otrzymany w SMS