W systemie została wprowadzona funkcjonalność weryfikująca rachunek bankowy kontrahenta, polegająca na tym, że jeżeli na fakturze kosztowej zostanie wybrany przycisk Zapłać
może zostać wyświetlone nowe okno z prośbą o potwierdzenie poprawności tego rachunku, w przypadku, gdy na dokumencie zostanie znaleziony nowy numer rachunku bankowego kontrahenta, który nie jest jeszcze przypisany w systemie.

Jeżeli nowy numer rachunku bankowego jest prawidłowy, można wybrać opcję Zapłać na wybrany rachunek. W przypadku, gdyby numer rachunku został błędnie zaczytany, należy edytować go w ustawieniach Kontrahenta w zakładce Przychody/Kontrahenci.
Funkcja potwierdzenia pojawia się tylko raz dla danego numeru rachunku kontrahenta. Po jego potwierdzeniu, numer konta jest oznaczany w systemie jako "potwierdzony" i przy kolejnych fakturach kontrahenta nie będzie już wymagane potwierdzenie tego samego numeru konta.
Działanie to ma na celu minimalizowanie ryzyka błędów przy dokonywaniu przelewów oraz zapewnienie, że dane przekazane z faktury są prawidłowo przypisane.