W dniu 03.04.2025 miała miejsce aktualizacja systemu, podczas której zostały wprowadzone następujące funkcjonalności:



  1. Ulepszono mechanizm generowania czynności do wykonania przez użytkownika widocznych w Centrum zadań.


Podczas przeprowadzania procesu kontroli miesiąca generują się zadania z informacją o konieczności wykonania poszczególnych zadań. 


  1. Umożliwiono dodanie pojazdu elektrycznego zgodnie z limitem do 225 tys.

    

W systemie została dodana nowa opcja umożliwiająca wprowadzenie pojazdu elektrycznego z uwzględnieniem podwyższonego limitu.


Podczas dodawania środka trwałego w postaci pojazdu, można wskazać, że jest to pojazd elektryczny – system automatycznie uwzględni właściwy limit amortyzacji.



  1. Dodano parametr umożliwiający uwzględnienie sprzedaży Środka Trwałego przy wyliczaniu podstawy składki zdrowotnej ZUS.


Na formularzu Środków Trwałych zostało dodane pole wyboru, które definiuje jaki wpływ na składkę zdrowotną ma mieć sprzedaż środka trwałego. Oznaczenie tego parametru umożliwi także wprowadzenie wartości korekty dochodu do ZUS, która będzie uwzględniana podczas obliczania podstawy do wyliczenia składki zdrowotnej ZUS. 


  1. Udostępniono możliwość łączenia zduplikowanych kontrahentów do jednego zapisu.


Do systemu została dodana nowa funkcjonalność umożliwiająca łączenie zduplikowanych kontrahentów.


Aby połączyć duplikaty, należy:

  • Przejść na listę kontrahentów.

  • Wybrać głównego kontrahenta, do którego mają zostać przypisane wszystkie dokumenty.

  • Kliknąć przycisk Połącz kontrahentów.


Po wykonaniu tej czynności pojawi się okno, w którym:

  • Zostaną wyświetlone dane wybranego kontrahenta głównego.

  • Pojawi się lista kontrahentów przeznaczonych do połączenia.

  • Będzie możliwość dodawania lub usuwania kontrahentów z tej listy.


Funkcjonalność ta pozwala uporządkować bazę danych i uniknąć powielania informacji.


  1. Umożliwiono usunięcie faktur bez konieczności oddzielnego kasowania płatności


W sytuacji, gdy zostanie wprowadzona błędna faktura, jest możliwość jej skasowania bez konieczności usuwania płatności z poziomu Rozliczeń lub odpinania przelewu z poziomu zakładki Płatności. System usunie dokument wraz z płatnością gotówkową, a przelew zostanie odpięty automatycznie z możliwością przypisania do innego dokumentu.