W celu rezygnacji z usługi należy zalogować się na konto firmowe, przejść do zakładki Mój Biznes i wykonać czynności zgodnie z poniższą instrukcją:
 
1. Przejść do Fakturowanie/Lista faktur.
2. Przejść do zakładki Ustawienia / Zrezygnuj z usługi.


image

3. Potwierdzić zgodę na usunięcie danych księgowych oraz zapoznać się z zamieszczoną informacją.

4. Wybrać przycisk Wyślij kod.

5. Wpisać otrzymany kod SMS w polu Wprowadź kod i kliknąć w przycisk Zrezygnuj z usługi.


Po wykonaniu tych czynności nastąpi automatyczne wylogowanie, czyli usunięcie konta.

Wysyłka kodu SMS wyklucza możliwość zamknięcia konta w inny sposób niż opisany powyżej.

Jeśli podczas próby Wysłania kodu SMS pojawi się komunikat o błędzie należy przejść do zakładki Ustawienia/Dane kontaktowe i wybrać przycisk Aktualizuj dane z mBanku, zaktualizowane informacje należy zapisać.

image


Ponowna rezygnacja z konta możliwa będzie po kilku minutach, zgodnie z informacją, która wyświetli się po przejściu do zakładki Zrezygnuj z usługi.