W dniu 04.09.2024 miała miejsce aktualizacja systemu, podczas której zostały wprowadzone następujące funkcjonalności:
Zaktualizowano zakładkę Pulpit Kontrolny.
Udoskonalono zakładkę Pulpit Kontrolny, dzięki której Księgowi mają możliwość kontrolowania statusu terminowości rozliczeń Klientów, wglądu do czynności pozostałych do wykonania, a także dokumentów do zaksięgowania, a także statusów, w jakich dokumenty się znajdują. Dodano również możliwość prowadzenia ewidencji godzin pracy oraz wpisywania średniego czasu księgowania firm.
Wprowadzono nowy status wysyłki ZUS DRA.
Został dodany nowy status przetworzenia deklaracji widoczny przy statusie dokumentu:
- Dokument został przetworzony W ZUS;
- Przesyłka przyjęta do kontroli;
- Nieprzyjęta do ZUS;
Udostępniono możliwość dokonania przelewów podatkowych.
W systemie dodano możliwość dodania dokumentów widocznych dla Klienta, za pomocą których można opłacić podatek do Urzędu Skarbowego, gdy wyliczany jest poza systemem lub inne opłaty np. z najmu prywatnego.
Dodano podzakładkę UPO w zakładce INBOX.
Do podzakładki UPO będą trafiały wszystkie dokumenty UPO oraz potwierdzenia wysłania dokumentów do ZUS oraz urzędów.
Umożliwiono import deklaracji ZUS DRA wygenerowanych w innych systemach.
Do systemu dodano możliwość importowania dokumentów ZUS DRA z innych systemów do mOrganizera finansów za pomocą pliku xml.
Udostępniono funkcję pobrania raportu kursów walut.
W systemie umożliwiono wygenerowanie raportu kursów walut stosowanych dla dokumentów oraz podpiętych do nich płatności.
Wprowadzono komunikat w przypadku braku pobrania danych z GUS.
W momencie wystąpienia błędu przy komunikacji z GUS zostanie zwrócony odpowiedni komunikat błędu. W przypadku:
Nieprawidłowego NIPu,
Braku numeru w bazie GUS,
Strona GUS nie odpowiada.
Zaktualizowano komunikaty dotyczące wgrywania plików do INBOX-a.
Umożliwiono obrót wprowadzonego skanu oraz zapisania zmian.
Dodano ostrzeżenie podczas próby wyjścia z edycji danych właściciela bez zapisania zmian.