FAQ
Często zadawane pytania
W przypadku problemów z aktywacją usługi, skontaktuj się z Działem Pomocy Technicznej dostępnym pod numerem 22 100 50 60 dostępnym w godz. 8-18 od ponied...
wt, 28 Sty, 2025 o 11:05 RANO
Kontakt z CashDirector można nawiązać telefonicznie pod numerem (22) 100 50 60 wewn. 1 - Pomoc techniczna, od poniedziałku do piątku, w godzinach 8-18 lu...
wt, 28 Sty, 2025 o 11:05 RANO
Przełączenie się z bankowości do księgowości jest bardzo łatwe i nie wymaga dodatkowego logowania, utrzymanie sesji bankowej i wymiana danych między serw...
wt, 28 Sty, 2025 o 11:02 RANO
Dzięki systemowi mOrganizer Finansów Klient może posiadać kontrolę nad swoimi finansami i w jednym miejscu nimi zarządzać. System automatycznie przygotow...
wt, 28 Sty, 2025 o 11:02 RANO
Usługa aktywowana jest dla jednej działalności. Jeśli masz dwie firmy – dla każdej musisz oddzielnie aktywować usługę. Nie ma możliwości obsługi dwóch fi...
wt, 28 Sty, 2025 o 11:02 RANO
Przelewy, które doda do koszyka płatności księgowa (przy pakietach mKsięgowość Komfort, Premium) są oznaczone w koszyku ikonką księgowej. Księgowa (zatru...
wt, 28 Sty, 2025 o 11:02 RANO
Jest to udogodnienie, które pozwoli Ci wystawić faktury Twoim kontrahentom w trzech szybkich krokach. Szybką fakturę można wystawić w zakładce Start. W w...
wt, 28 Sty, 2025 o 11:01 RANO
Problemy można zgłaszać osobiście w placówkach mBanku, kontaktując się z Bankiem poprzez mLinię na numer 801 300 800, mailowo na adres kontakt@mbank.pl, ...
wt, 28 Sty, 2025 o 10:58 RANO
Nowy właściciel może zgłosić się samodzielnie poprzez złożenie wniosku dostępnego w pasażu w systemie transakcyjnym banku, na mlinii, w placówce lub w s...
wt, 28 Sty, 2025 o 10:55 RANO
Twoje dane są w pełni bezpieczne. W trakcie uruchamiania usługi mKsięgowość konieczne jest pisemne wyrażenie zgody na przekazywanie danych, m.in. na tema...
wt, 28 Sty, 2025 o 10:55 RANO