Aktualizacja systemu 7 stycznia 2022

Szanowni Państwo, 


Uprzejmie informujemy, iż w dniu 7 stycznia 2022 miała miejsce aktualizacja systemu mOrganizer Finansów. Poniżej przedstawiamy listę wprowadzonych zmian: 


  1. Łączenie skanów w zakładce INBOX. Opis funkcjonalności znajduje się na stronie pomocy w artykule INBOX- łączenie skanów

  2. Zbiorcza wysyłka plików JPK_V7. Instrukcja wysyłki zamieszczona została na stronie pomocy w artykule Zbiorcza wysyłka plików JPK_V7

  3. Zastąpienie dotychczas dostępnej zakładki IDV/IBV zakładką IBV

  4. Wprowadzenie nowych stawek ryczałtu 12%, 14%

  5. Zmiana mechanizmu księgowania dokumentów objętych odwrotnym obciążeniem. Szczegółowy opis nowego schematu został opisany w artykule Wewnątrzwspólnotowe nabycie towarów 


Dodatkowo podczas aktualizacji zostały wyeliminowane następujące nieprawidłowości: 


  1. Błędna kwota składki ZUS (powiększona o zapłaconą w danym miesiącu kwotę składki na fundusz pracy lub społecznej) widoczna w poziomu Stan Obsługi Firm.

  2. Zwrot VAT, a generowanie korekty części ewidencyjnej (na korektach plików JPK kwota VAT do zwrotu była nieprawidłowo uwzględniana) 

  3. Brak automatycznego zamknięcia ,,formatki kontrolnej” po kliknięciu zamknij miesiąc. 

  4. Brak oznaczeń np. RO podczas księgowania dokumentu z poziomu IBV.

Z pozdrowieniami

Zespół OSCBR



1 Person mag dies
Anmelden oder Registrieren um einen Kommentar zu veröffentlichen