Uprzejmie informujemy, że w dniu 13.06.2023 miała miejsce aktualizacja systemu mOrganizer Finansów. Poniżej przedstawiamy listę wprowadzonych zmian:
Usprawnienie funkcjonalności związanych ze skanami:
Zmiana przy weryfikacji numerów dokumentów, dzięki której podczas księgowania nie będą uwzględniane skany znajdujące się w folderze Odrzucone, Kosz, Inne;
Umożliwienie dodawania do INBOX plików o rozszerzeniach: xls, xlsx, doc, docx;
Umożliwienie Księgowej Prowadzącej wysłanie bezpośrednio z INBOXA zaszyfrowanego załącznika z dokumentami (jako załącznik do wiadomości e-mail). Funkcjonalność dostępna jest pod przyciskiem. "wyślij zaszyfrowany";
Rozszerzenie wpisów w historii pliku o załączniki szyfrowane wysyłane z INBOXA;
Zawijanie tekstu komentarzy widocznych w IBV.
Odświeżenie statusu ostatniej wysyłki ZUS DRA.
Zmiany w zakładce ZUS i Podatki:
Dodanie opcji wyboru więcej niż 10 pozycji w zakładce ZUS i Podatki;
Dodanie przycisku Oznacz płatność jako niewykonaną. Szczegółowy opis funkcjonalności znajduję się w artykule Oznacz płatność jako niewykonaną.
Zapisanie i zapamiętanie “kwoty autoryzującej” dla każdego roku, nawet w momencie przełączenia sposobu wysyłki deklaracji.
Weryfikacja statusu deklaracji VAT-UE/VAT-UEK podczas zamknięcia miesiąca.
Wprowadzone zmiany powodują, że w momencie wyboru opcji Pełnego zamknięcia miesiąca, system będzie weryfikował, czy w poprzednich miesiąca są zatwierdzone deklaracje VAT-UE/VAT-UEK. W przypadku odnotowania niezatwierdzonej deklaracji zostanie wyświetlony komunikat oraz system zablokuje możliwość zamknięcia miesiąca.
Zmiany związane z wystawianiem faktur sprzedaży:
Włączenie mechanizmu automatycznej kategoryzacji dla faktur z większą liczbą pozycji (jeżeli na fakturze jest więcej niż jedna pozycja, system automatycznie zasugeruje kategorię najbardziej odpowiednią do opisu faktury);
Zachowanie sekwencji numerowania podczas wielokrotnej edycji dokumentu.
Klaudia Gajewska
Szanowni Państwo,
Uprzejmie informujemy, że w dniu 13.06.2023 miała miejsce aktualizacja systemu mOrganizer Finansów. Poniżej przedstawiamy listę wprowadzonych zmian:
Usprawnienie funkcjonalności związanych ze skanami:
Zmiana przy weryfikacji numerów dokumentów, dzięki której podczas księgowania nie będą uwzględniane skany znajdujące się w folderze Odrzucone, Kosz, Inne;
Umożliwienie dodawania do INBOX plików o rozszerzeniach: xls, xlsx, doc, docx;
Umożliwienie Księgowej Prowadzącej wysłanie bezpośrednio z INBOXA zaszyfrowanego załącznika z dokumentami (jako załącznik do wiadomości e-mail). Funkcjonalność dostępna jest pod przyciskiem. "wyślij zaszyfrowany";
Rozszerzenie wpisów w historii pliku o załączniki szyfrowane wysyłane z INBOXA;
Zawijanie tekstu komentarzy widocznych w IBV.
Odświeżenie statusu ostatniej wysyłki ZUS DRA.
Zmiany w zakładce ZUS i Podatki:
Dodanie opcji wyboru więcej niż 10 pozycji w zakładce ZUS i Podatki;
Dodanie przycisku Oznacz płatność jako niewykonaną. Szczegółowy opis funkcjonalności znajduję się w artykule Oznacz płatność jako niewykonaną.
Zapisanie i zapamiętanie “kwoty autoryzującej” dla każdego roku, nawet w momencie przełączenia sposobu wysyłki deklaracji.
Weryfikacja statusu deklaracji VAT-UE/VAT-UEK podczas zamknięcia miesiąca.
Wprowadzone zmiany powodują, że w momencie wyboru opcji Pełnego zamknięcia miesiąca, system będzie weryfikował, czy w poprzednich miesiąca są zatwierdzone deklaracje VAT-UE/VAT-UEK. W przypadku odnotowania niezatwierdzonej deklaracji zostanie wyświetlony komunikat oraz system zablokuje możliwość zamknięcia miesiąca.
Zmiany związane z wystawianiem faktur sprzedaży:
Włączenie mechanizmu automatycznej kategoryzacji dla faktur z większą liczbą pozycji (jeżeli na fakturze jest więcej niż jedna pozycja, system automatycznie zasugeruje kategorię najbardziej odpowiednią do opisu faktury);
Zachowanie sekwencji numerowania podczas wielokrotnej edycji dokumentu.
Pozdrawiamy serdecznie,
Zespół OSCBR