Aktualizacja systemu 11.09.2023

Szanowni Państwo, 


Uprzejmie informujemy, że w dniu 11.09.2023 miała miejsce aktualizacja systemu mOrganizer Finansów. Poniżej przedstawiamy listę wprowadzonych zmian:


  1. Wprowadzenie możliwości datowania parametru Nie generuj DW ZUS właściciela;

  2. Remanent - poszerzenie możliwości wprowadzenia spisu z wartością dodatnią i ujemną oraz zmodyfikowanie jego zapisu w KPiR;

  3. Modernizacja zapisu sumy przychodów z uwzględnieniem kwoty z innych źródeł w deklaracji PIT;

  4. Nowe Menu;

  5. Zmiana wydruku korekty faktury o brak informacji o dacie jej wystawienia;

  6. Uwzględnienie wszystkich stawek podatku w formatce zamknięcia miesiąca;

  7. Reorganizacja szablonu faktury z obowiązkowym polem Wspólnik;

  8. Modyfikacja faktury o nieuwzględnienie nr lokalu dodanego w danych kontrahenta.


Dodatkowo podczas aktualizacji zostały wprowadzone następujące poprawki systemowe:


  1. Możliwość odksięgowania deklaracji ZUS DRA ze statusem błędnej wysyłki;

  2. Uniemożliwienie generowania korekt deklaracji ZUS DRA zawierających powielone dane;

  3. Przywrócenie poprawnej kalkulacji faktury końcowej uwzględniającej fakturę zaliczkową;

  4. Aktualizacja statusu płatności faktury w zakładce Start - suma należność;

  5. Automatyczne odświeżenie statusu proformy po usunięciu faktury;

  6. Aktualizacja treści wiadomości systemowej przesyłanej do kontrahenta.


Pozdrawiamy serdecznie

Zespół OSCBR



Login or Signup to post a comment