Aktualizacja systemu 09.06.2024 - wprowadzone zmiany

Dzień dobry, 


Uprzejmie informujemy, że w dniu 09.06.2024 miała miejsce aktualizacja systemu mOrganizer finansów. Poniżej przedstawiamy listę wprowadzonych zmian:


  1. Przypomnienie o przerejestrowaniach w ZUS;

  2. Automatyczne odświeżanie wszystkich dokumentów DRA ze statusem Czeka na odpowiedź z ZUS wysłanych do 72h wstecz;

  3. Wyświetlanie aktualnego etapu podczas procesu zamykania miesiąca;

  4. Wysyłka korekt deklaracji po ponownym pełnym zamknięciu miesiąca;

  5. Utworzenie nowego zadania na początku miesiąca, aby Klient zgłosił gotowość zamknięcia miesiąca;

  6. Dodanie nowego filtra w Stanie obsługi firm - Status zawieszenia;

  7. Wprowadzenie szablonu zaliczki dla faktury do paragonu;

  8. Aktualizacja generowania Ulgi za złe długi;

  9. Możliwość wysyłki JPK generowanych na żądanie;

  10. Numerowanie JPK generowanych na żądanie;



Szczegółowa lista zmian została umieszczona na naszej stronie pomocy w artykule (link)


Pozdrawiamy serdecznie, 


Zespół OSCBR

Accedi o Iscrivitiper pubblicare un commento