Aktualizacja systemu 26.06.2023

Szanowni Państwo, 


Uprzejmie informujemy, że w dniu 26.05.2023 miała miejsce aktualizacja systemu mOrganizer Finansów. Poniżej przedstawiamy listę wprowadzonych zmian:

 

1. Dodanie zadania przypominającego Użytkownikom o konieczności uzupełnienia Kodu zgłoszenia do ubezpieczenia ZUS oraz zablokowanie generowanie ZUS DRA, gdy kod zgłoszenia nie zostanie podany w Ustawieniach; 

2. Automatyczne odświeżanie statusu płatności po ręcznym dodaniu rozliczenia;

3. Centrum zadań - ukrycie przycisków dla zadań ze statusem Wykonane, Odrzucone, Anulowane;

4.  OmniiSearch - zwiększenie intuicyjności narzędzia poprzez mocniejsze obramowanie wyszukiwarki oraz dodanie OmniSearch do interaktywnej pomocy;

5. INBOX - poprawa stylu przycisku “Wgraj skany”.


Dodatkowo podczas aktualizacji przywróciliśmy możliwość dodawania Środków trwałych.  


Pozdrawiamy serdecznie, 

Zespół OSCBR


Zaloguj lub Zarejestruj sięaby zamieścić komentarz