Miło nam poinformować, że uruchomiliśmy nową funkcjonalność - Hyper Form, której zadaniem jest usprawnienie procesu księgowania dokumentów. Dzięki przygotowanym szablonom sprzedaży oraz zakupu w łatwiejszy sposób można wprowadzić i zaksięgować dokumenty w zakładce IDV/IBV.
Nowy formularz wprowadzania i księgowania dokumentów po uzupełnieniu danych w odpowiednich polach pozwala na wykonanie szeregu czynności :
Zakończ (pozwala na wyjście z IDV/IBV)
Zaksięguj (księguje dokument na koncie Klienta i przenosi dokument do Dokumenty księgowe)
Usuń (dokument trafia do Inbox - Kosz, skąd jest trwale usuwany po 60 dniach)
Odrzuć - nieczytelny (dokument trafi do Inbox - Odrzucone, Klient zostanie powiadomiony o tym wiadomością e-mail)
Odrzuć - duplikat (dokument trafi do Inbox - Odrzucone, Klient zostanie powiadomiony o tym wiadomością e-mail)
Odrzuć - inne (dokument trafi do Inbox - Inne)
Pomiń (dokument zostanie przeniesiony na kolejne miejsce w liście dokumentów IDV/IBV)
Zaksięguj i przejdź do następnego (księguje dokument na koncie Klienta, przenosi dokument do Dokumenty księgowe i przechodzi do kolejnego dokumentu w IDV/IBV)
Kopiuj poprzedni dokument (po wybraniu kontrahenta, który ma wystawiony już dokument umożliwia skopiowanie ostatniego dokumentu dla danego klienta - np co miesięczna opłata leasingowa i inne powtarzające się operacje)
Wprowadzenie nowej funkcjonalności to kolejny krok w kierunku skracania czasu poświęcanego na księgowanie dokumentów i zwiększenia efektywności obsługi klientów.
Karolina Kłapeć
Szanowni Państwo,
Miło nam poinformować, że uruchomiliśmy nową funkcjonalność - Hyper Form, której zadaniem jest usprawnienie procesu księgowania dokumentów. Dzięki przygotowanym szablonom sprzedaży oraz zakupu w łatwiejszy sposób można wprowadzić i zaksięgować dokumenty w zakładce IDV/IBV.
Nowy formularz wprowadzania i księgowania dokumentów po uzupełnieniu danych w odpowiednich polach pozwala na wykonanie szeregu czynności :
Zakończ (pozwala na wyjście z IDV/IBV)
Zaksięguj (księguje dokument na koncie Klienta i przenosi dokument do Dokumenty księgowe)
Usuń (dokument trafia do Inbox - Kosz, skąd jest trwale usuwany po 60 dniach)
Odrzuć - nieczytelny (dokument trafi do Inbox - Odrzucone, Klient zostanie powiadomiony o tym wiadomością e-mail)
Odrzuć - duplikat (dokument trafi do Inbox - Odrzucone, Klient zostanie powiadomiony o tym wiadomością e-mail)
Odrzuć - inne (dokument trafi do Inbox - Inne)
Pomiń (dokument zostanie przeniesiony na kolejne miejsce w liście dokumentów IDV/IBV)
Zaksięguj i przejdź do następnego (księguje dokument na koncie Klienta, przenosi dokument do Dokumenty księgowe i przechodzi do kolejnego dokumentu w IDV/IBV)
Kopiuj poprzedni dokument (po wybraniu kontrahenta, który ma wystawiony już dokument umożliwia skopiowanie ostatniego dokumentu dla danego klienta - np co miesięczna opłata leasingowa i inne powtarzające się operacje)
Wprowadzenie nowej funkcjonalności to kolejny krok w kierunku skracania czasu poświęcanego na księgowanie dokumentów i zwiększenia efektywności obsługi klientów.
Zachęcamy do zapoznania się z naszą stroną pomocy pomoc.oscbr.pl, gdzie znajdą Państwo artykuł: Nowe funkcjonalności IDV/IBV od 05.08.2021.
Z pozdrowieniami
Zespół OSCBR