Aktualizacja systemu 04.07.2024 - wprowadzone zmiany

Dzień dobry, 


Uprzejmie informujemy, że w dniu 04.07.2024 miała miejsce aktualizacja systemu mOrganizer finansów. Poniżej przedstawiamy listę wprowadzonych zmian:


  1. Wprowadzono możliwość oznaczenia użytkownika BR jako właściciela;

  2. Dodano funkcjonalność OmniSearch z poziomu biura rachunkowego;

  3. Podczas dodawania nowego kontrahenta wprowadzono możliwość pobrania danych z GUS w Rozrachunkach;

  4. Możliwość zmiany kontrahenta na operacji bankowej w Rozrachunkach;

  5. Automatyczne oznaczanie kosztów bankowych oraz wpłat i wypłat jako rozliczone.

  6. Zmiana nazwy nadawcy wiadomości SMS - cDirector.



Szczegółowa lista zmian została umieszczona na naszej stronie pomocy w artykule (link)


Pozdrawiamy serdecznie, 


Zespół OSCBR

Accedi o Iscrivitiper pubblicare un commento